Snart börjar det...

JA, då var det dags igen... en liten smågrinig grabb....men det är inget som inte bärsjalen kan fixa :) så nu ligger han i den och sover gott :) Ser nästan ut som en liten köttbulle :)

Simon jobbar på A-hus, aneby tror jag de heter... Via ett bemanningsföretag :)

I söndags var vi bortbjudna för att fira farmor och farfars Guldbröllop, 50 år som gifta, jag och simon har bara 48 och ett halvt år kvar tills dess ;) det var roligt, men fick höra direkt varför inte lillemannen var med?! jo, för jag anser att när man är en månad behöver man inte gå på restaurang.  Men självklart var det en annan liten där... "Varför kunde inte du ta med Emil då?" För jag anser fortfarande inte att man behöver gå på restaurang när man är så liten. OCh med pumpningen... blir bara jobbigt.... Mormor och morfar passade honom :)
Farmor och farfar firar guldbröllop på Kinnekulle

Sen i måndags kom morfar Claes och hämtade oss, så bar det iväg till stan för att möta Ida, en snabb sväng på stan, sedan bar det iväg till BVC.
Då mätte vi 55 cm, och 4410 gr.... Så nu har han kommit igång på längden med :)
Sen tog vi och käkade lite och drog iväg på stan igen, Ida köpte en fin present till Emil. och jag köpte kläder och en klocka till mig :)
Present från Ida 


Igår kom Mia och hälsade på, blev en sen lunch hos henne innan vi drog iväg till studion... Fick inte målat något eftersom lillemannen var med. Men lite blev gjort iaf. OCh blev inget idag, för mamma skulle dra ut till Tjörn, vilket jag förstår, hade varit gött att göra det med tycker jag :)

Så nu blir vi hemma idag... Sedan kanske man borde passa på att städa då?

puss på er :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback