Första kalaset

Igår var vi på Kalas... Greta (bonusfarmor) fyllde 80 år :) Morfar Claes var och hämtade mig och Emil så for vi iväg, även Ida och Hanna skulle med. Det var änna trångt i bilen :) Det var tur vi inte tog med vagnen, för i bagaget skulle presenten in, en stor platt tv :)
Det var roligt att träffa alla, var jhu ett tag sen sist.

Sen kom pappa Simon (tänk vad kul det är att kalla han det :) och hämtade oss, och tog hand om matning och nattning av lillpojken :)

Idag har vi planerat ett besök till STORA Alingsås för lite shopping och handla matvaror. Kan jhu vara bra att ha mjölk hemma, och lite pålägg, kanske även bröd och smör. Funderar även på om man ska köpa en till STOR nappflaska... Och droppar till pojken... 

Vet inte hur länge till jag orkar pumpa, känns inte som att det kommer funka med amningsnappen. Igår gick det inte alls. Och då blir jag bara stressad, och då rinner det ändå inte till, och jag får mjölkstockning (lr början till). Men ska försöka stå ut september.... Vi får se.

Jag har tänkt på en sak, jag har aldrig sett mig som den som skulle kalla mig själv för mamma. Men oj vad fel jag hade.
Jag går jhu runt och säger mamma till mig själv hela jävla tiden!! (ursäkta)


Grattis till Sofia och Marcus, så skönt att deras prinsessa äntligen ville titta ut :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Samma här! Men för nån månad sen började Alex kalla mej för Emma (för att han hört Wilma å Max göra det)..Usch det gillade jag inte! Så nu säjer han mamma igen, förutom när jag inte lyssnar dom första gångerna han ropar, då blir det: EEEEMMMMMAAAA! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback