Upphittat

Vi har fått en liten flicka... Hon är så fin och såååååå mysig. Men hon är inte vår, så om någon vet någon som saknar en katt be dem höra av sig... Men gud vad hon är fin :) HAde gärna behållt henne, så om ingen vill ha henne så gör jag just det :)


Då var man sjukskriven, var hos läkaren igår. Fick åka hem från jobbet i söndags natt för att jag hade så mycket sammandragningar... Det lugnade sig som tur va senare så var aldrig inne på förlossningen. Får se vad min bm säger på torsdag om det. Läkaren var inte så förtjust i att jag hade arbetat, och sa till mig att heltids sjukskrvning är det enda som gäller när jag har det så. "Jaha" tänkte jag... Så nu får jag gå hemma och ta det lugnt. Det sjunker nog in så småningom.

Jag har bokat tid för synundersökning, men när jag kom hem såg jag att vi skulle till banken den dagen och den tiden så får boka om den. Så typiskt mig när man äntligen får tummen ur röven och gör något åt det...

Vill så gärna få fint i trädgården i sommar, men jag klarar inte av att gräva det där landet som jag vill ha. Det är lite segt så om någon har lite gröna fingrar får ni gärna komma hit :)

Nu ska min kära man ha datorn och jag ska åka in till stora staden och träffa systeryster och resten av familjen...

puss på er :)



Kommentarer
Postat av: NIna

Herrejisses vad du skräms kvinna. När man börjar läsa ditt inlägg, trodde iaf jag att du fött! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback