Sjukskrivning?

Så... Då var påsken över... Skönt faktiskt.
Fredagen var vi på kalas hos systeryster, riktigt roligt!!! Och kul att du bakar så god smörgåstårta Ida ;P
På påskafton var vi hos Magnus och Annika. Riktigt mysigt....God mat och trevligt sällskap :)
Söndagen var mest lugn faktskit, vilket var väldigt skönt.
På annandagen skulle vi ha varit hos farmor men kände att jag ville stanna hemma, orkade inte. Men det verkar som att folk tror att man har hur mycket ork som helst, nej jag har inte det.

Jag sover kanske fem timmar per natt (om det är en bra natt), har sammandragningar och just nu e allt inte så bra!!! Så sluta tjata är ni snälla.

Var på extra besök hos barnmorskan idag... Foglossningen har blivit värre, klarar inte av att arbeta riktigt, ska till läkaren nästa vecka. Så typiskt att detta ska komma tre veckor innan jag går på ledigheten. Men som BM sa; "Det är väl bara att acceptera". Lagom segt. Men de på jobbet var förstående iaf när jag ringde igår, och skönt det :)

Grattis Magnus på stora dagen idag (inte för att jag tror att du läser detta, men nu var de sagt)....

puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback