BM besök :)

Var hos barnmorskan idag.
Ingen uvi, bra hb och bra bltr :)  Men ska börja på järntabletter iaf. Kanske beror på att jag förra gången låg på 131, nu var de på 117. Och jag har ju en historik med järnbrist... Så varför inte?
Men gillar inte tabletter, så köpte brus istället, bättre så inte magen slår bakut kanske ;)

Mötet var helt okej igår. Sas väl en hel del, men allt var lugnt :)

Har till och från putsat fönster idag, och betalat barnkläder, eller ja, en body med Fem myror är fler än fyra elefanter :)
Det är vad jag har fastnat för just nu :) Köpte även ett tyg som jag tänkt sy sängkläder av, eller till vagnen iaf :)
Barbapappa och fem myror, har ni något sånt hemma så köper jag gärna :)

Nej nu ska jag ta mig en frukt, fortsätta med mina underbara fönster :) De blir så FINA!!!!
Sen hämta kläder från hm...

puss o kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback