Barnvagnsproblem

Så då ringde de igår, nu har de bestämt sig för att inte producera den barnvagnen vi ville ha, eller jo, barnvagnen produceras, men inte den färgen!!!
JÄTTEKUL!!!!! Jag har redan köpt matchande set till den. Ta er i röven säger jag bara!!!!

Jaha, så nu står vi och väger mellan två andra färger, en är praktisk... Och Den andra är VÄLDIGT snygg :)


    

Så nu vet jag inte vilken jag ska välja... Hjälp mig...

Var hos Bm igår, allt såg bra ut, hjärtslagen låg nu på 144, gått ner lite. Jag har plussat 4 kg på vågen, två om man räknar bort det jag hade gått ner... Bltr var bra och SF-kurvan låg jag närmare mitten på nu :)
Ska iväg om en stund till Arbetsteraputen för att få lite hjälpmedel i vardagen :)
Det är en av nackdelarna att bo där vi gör. Man går hos sjukgymnast och läkare  i Vga, men när du ska till arbetsteraputen, då ska man åka till Herrljunga, tur man byter vcentral snart.

Igår var jag vaken hela natten, inatt har jag sovit bra, men vaknade vid fem-tiden imorse och kunde inte somna om...
Det slutade med att jag gick upp, satte igång en maskin tvätt och städade toaletterna :) Så var det gjort för denna gången... Senare idag blir det nog lugnt, ska fixa iordning landet (Läs Simon ska göra det), och plantera om mina blommor :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Ida

VILKEN VALDE DU??!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback