hemma....

Sitter hemma och drar ut på tiden lite grann, har världens mensvärk och mår skit... Inte alls kul. men de hör jhu till när man är kvinna.

Vaknade med en vagel i ögat också, tror ni att något mer roligt kan hända just nu eller?

Skulle börjat spela gitarr igår, men de kom aldrig någon ledare. LAgom kul att sitta där och vänta i en timma, men man hade ju iofs inget annat planerat.

Ska iväg till Sis sen o kolla på kläder, hon är snäll sis min :)

Jag har aldrig varit med om maken till själviska människor, eller inte så farligt, men jag är uppväxt med att om man lämnar någon när man är ute så hör man av sig och frågar hur det gick att ta sig hem tex.
MEN NEJ, det gör man tydligen inte i vissa kretsar, en hade jag väl inte så stora förhoppningar om men den andra trodde jag mer om faktiskt. Men det är alltid kul att lära sig nya saker om ens medmänniskor. Så nu vet man vad de tycker och tänker. Blir lättirriterad på sådana saker och det stör mig nåt så ini skogen verkligen. JAg försöker och sansa mig. JAg sa iaf inget dumt i lördags trots att jag var på lyran. Tänk om man hade sagt något. Undra hur de hade reagerat då.

Men nu har jag bestämt mig för att de ska inte göra sig stora i mitt liv iallafall. och det känns väldigt bra.
Undra vad första teknet på psykiskt instabil är? JO sådan som hon är. Undra vem som kommer att säga till först, för snart orkar jag inte hålla tyst längre fast de säger att jag ska vara tyst. Man kan inte bara stå och titta på när n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback