För litet?

Då sitter man här efter helgens bravader, har man ångest? nej.
Bara konstaterat återigen, som så många gånger förr att ALINGSÅS min kära hemstad är alldeles för liten. Men inte för att det är något nytt, men är man ärlig och står för det man säger har man inte så mycket att komma med i den här staden, det finns inte så mycket plats för oss. Och återigen är det bevisat!
Är trött på larviga saker och riktigt skitsnack. VÄX UPP GOTT FOLK!

Nej jag har aldrig hört något ont om dig, så snälla ge upp. Vuxna människor kan väl prata med varandra utan att ringa runt till halva sverige för att ta reda på saker av vissa människor som ej stämmer? Är så trött på detta eviga gnatande som alltid kommer upp.

Nu till något mysigt, Min älskling har kommit hem :) Han var i England i helgen, och jag är avundsjuk. Ville med gå på fotboll och Harrods. Men jag fick en liten present när han kom hem *ler* Fast jag hade ju bett han köpa det.

Och Emma, JAG KOMMER IHÅG TIOÖRINGEN OCKSÅ! Den var liten och bra att ha :) synd att den försvann bara.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha!! Kul att se sitt eget namn nämnas i din blogg =) Å det är skönt att höra att nån annan är "lika gammal" som jag ;-)



Vart var ni ute då? Håller med dej om att en ute-kväll i Alingsås inte är det fräckaste. Men inget slår ju mitt älskade potatisfestival ;-)



Ha det gott, Linan! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback