Drömmar

Jag blir tokig snart, har haft inte samma dröm men liknande drömmar nu ett bra tag.
Har drömt om kompisar som gått över, som kommer tillbaka och är levande. Jag drömmer om att folk dör. Det har varit väldigt mycket om döden, och att jag flyger. Har svårt att förstå vad detta betyder, då döden tydligen står för att något ska ändras personligt.

Vissa drömmar i mitt liv har betytt väldigt mycket, när mormor skulle dö tex. Ett halvår innan hon dog hade jag samma dröm flera gånger i veckan, om att hon dog. sen när hon hade dött slutade dröm, och nu förra veckan kom den tillbaka? det är ett bra tag sen hon dog nu, vad kan det vara sju år sen? Är detta ett ont omen, betyder det samma sak igen? att någon i min närhet ska dö?

När jag var gravid, dagen innan jag gjorde ett gravtest (vi hade inte bestämt att jag skulle göra de), drömde jag att jag var gravid. och det plussade dagen efter. Det var ju en sanndröm, även mamma hade drömt det.

Det är konstigt hur nära man kan vara något men ändå långt borta.

Finns det någon som kan det här med att tyda drömmar?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå!!

Så du har oxå en blogg! Kul! - en till att lägga till bland favoriterna då! ;-)



Jättejättetråkigt att läsa om ert missfall! Fy fan, finner inga ord! Lider med er!



Tråkigt att du inte kunde komma i lördags, men hoppas att Simon hälsade till dej å att du hade roligt på eget håll!



Pussåkram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback