sömnlös natt och blod

Att det ska vara så svårt att sova. ibland börjar man undra, jag har ahft svårt att sova nu den sista tiden, inget sätt är bra, ligga sked, ligga själv, på mage på sidan på rygg, ändå får jag bara sova ca fem timmar, jag har alltid sovit länge innan. men nu när man börjar bli gammal kanske det räcker med fem timmar... tråkigt.

MEnsa är jhu något aV DET TRÅKIGASTE SOM FINNS. jag har tröttnat, blod hit och blod dit. så när man var på ungdomsgrejjen och sa att jag måste ha tabletter för det, nej men det är jhu såhär att du får köpa det utan recept, men det tänker jag fan inte göra, jag har redan höga kostnader för tabletter för mina leder, men nej för ett problem som betyder att man måste byta tampong hur ofta som helst så ffinns inget att få... jodå, lina fixade så hon fick det ändå... men vad sjutton?!?!?!?!?!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback