nattarbete gör en inte klok.

igår skulle jag hämta mitt nya pass, och beställa idkort. Bestämde mig för att sova hos mamma inne i stan efter jobbet(jobbar natt). Sprang in på preem på vägen dit och köpte en snus. inte konstigare än så?
gick hem till mor åt frukost med mamma och lillasyster. lade mig för att sova...

Snarkade i några timmar, sen väckte mamma mig. åt lite lunch och skulle sedan iväg för fotografering*hihi* det värsta jag vet. 

innan jag går ifrån mamma ringer mobilen, okänt nummer. ja, nu vill de jag ska jobba. svarar.
Hej jag heter lars och ringer från ........ saknar du något värdefullt?
 Jag. nej vad skulle det vara? jag har inte varit hos er idag.
 Han: nehe okej, men då får jag ringa vidare...

efter vi lagt på springer/hoppar snarare till min väska och börjar rota.... Plånboken är borta, hur gick det till?????
Ringer snabbt upp Preem och säger den är min den är min... han blev nog lite fundersam över en så snurrig pingla som jag men jag halvsprang bort till macken och däär låg den, med allt kvar i!!!!! Tänk att det finns så underbara människor ändå! sen vad hade de velat ha i den? möjligtvis trisslotten. men thats it. men den var kvar den med.

Nattarbete gör en helt klart lite snurrig*ler* nu är det inte långt kvar... åker om fyra veckor till kefalonia*ler* ska bli skönt att komma iväg.....

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback