Bröllopsresa

Ja då var det snart dags...  Vi ska iväg på bröllopsresa.... och då ska jhu allt var frid och fröjd...*hmm*

Innan vi fick bokat denna resan var vi ovänner om vart vi skulle åka, var tvugna att kolla runt över allt, tillslut kom vi överens, men då fanns jhu inte tillvalen som vi ville ha....

Nu när Simon kommer upp och säger att han har bokat lite tillval, visst jättemysigt...
Men när vi åkte till grekland förra gången så satt vi vid en nödutgång, det värsta jag gjort (är dessutom flygrädd), små ungar klängde på den här dörren i hantaget, och tryckte sig mot den... jag blev bara mer och mer panikslagen...  Älsklings Simon har nu bokat likadana platser*gah* vet inte hur jag ska klara denna resan... men vi får se...... det ksanke går...

sen frågar han mig en massa konstiga saker, när det är han som har bokat och inte jag, får lite panik när andra gör en grej och sen inte kan ta reda på de saker de undrar innan de bokar... bättre att en person sköter det isf!!!!!

har bara sovit fyra timmar och kan inte sova längre, ska jobba inatt igen, är hungrig, och på allmänt dåligt humör helt enkelt.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback