Pojken är sjuk

Nu har han gått och blivit sjuk... En liten förkylning med feber, är det så farligt?

Varför är det så att killar däckar ihop för minsta lilla grej, för ngt år sen så hade han fågelinfluensa, galnakosjukan, rs virus och så var det ngn magsjukdom som gick runt, allt inom 24 timmar!
Det är inte dåligt jobbat tycker jag.

Jag har ont i lederna, har gjort något konstigt med min handled, och går på värktabletter dygnet runt, klagar jag? ja, när jag inte kan ta mig upp ur sängen, eller när jag får migrän, då klagar jag!

men när han ligger och snörvlar lite då är det jätteilla.... Så är man snäll och ger te med honung i, kommer med tabletter mot febern och cvitamin, då ifrågasätter han om han behöver ta tabletterna!!!! ALLVARLIGT! Nej självklart inte, du behöver inte ta några tabletter om du vill fortsätta må såhär dåligt... ligg du kvar och gör ingenting, jag klarar mig... tyck synd om dig själv, du arme med en förkylning!!!!!!!!!!!

tacka vet jag febernedsättande, nu är han uppe iallafall!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha ja dessa karlar!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback