Ullared, sömnlös och lite att göra

Då var det jul igen :) Finns inget som är så underbart som julen, älskar att koka knäck, baka och pyssla inför den vackra VITA julen. Men nej här blir det ingen snö, men det blir en VIT jul har jag bestämt mig för (knaske inte så konstigt när jag jobbar nästan hela julen;)

Vi hade en fullspäckad helg, skulle till ullared på lörsdagen, sedan hem till mor för den årliga lutfisken, sova där och sen börja jobba på söndagen.
Fredagskväll började underbart, med en sömnlös natt. Gick inte att somna, jag vred och vände mig och när klockan slog tre funderade jag allvarligt på att dra fram dammsugaren. Blev inte så för jag tänkte att jag somnar nog snart.
TJI fick jag, sov mellan fyra och fem. gud vad trevligt.

Sedan iväg till Gekås, trött och jävlig (som ni alla vet blir jag det när jag inte får min nattsömn). Trängas med gamla tanter som vägrar gå på en rad, utan ska trängas tre stycken jämte varandra, me kundvagnar!!

Men vi fick väl det vi skulle ha och så var det inte med det, slänga sig i bilen på väg hem. FAst först efter ett besök i den nya affären ;)

PÅ vägen hem blåste det som sjutton och vi hann med en snabburgare(ja det är itne bra för dig, men det var nästan det enda som fanns)

Sedan var det dags att landa hos mor, jag gick och lade mig och sov en timma eller två. HAnna gullungen var hyper hela tiden.
Nu måste jag gå och skölja ur huvet, imon blir de till att köpa de sista julklapparna :)

kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Nice med ny blogg å ännu nicigare med ULLARED! Me löööve! Mycket folk eller?



Jodå vi mår fint allihopa..Snart jul, mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback