SEXfantasier?!

Läste i en tidning idag att de har gjort en undersökning i Frankrike om kvinnors sexfantasier...
96%, och folk var lite förundrade över den höga siffran, men varför???

Bara för attt kvinnor inte har vågat prata om sina fantasier förut, betyder inte att de inte hade några!! Såklart, vi har, kvinnor fantiserar säkert lika mycket som männen, bara det att vi inte berättar för alla att "åh henne/honom vill jag ligga med."

Sen vad man fantiserar om e väl inte intressant för någon annan än en själv, kanske ens partner då. Så att han/hon kan överraska ;P inom rimliga gränser haha



NU är det dgas för lunch, blir en god smoothie, och sedan diska lite, lovade jhu Simon det igår :) Skulle varit och lämnat in prover idag, men blev inte så, jag får ta det imon istället, förstår intehur folk orkar gå upp så tidigt, och inte nog med det, jag hade en dröm om att gå upp tidigt. UNdra om mitt undermedvetna försöker säga mig något??

Vi har bara en katt nu iaf, Bellman är kvar och lever och  frodas, äter som en häst och jagar möss som en, ja, katt. HAn är så duktig min lilla kille :)

kramkram

Kommentarer
Postat av: Emma

Nice med nya bloggar! Det va änna på tiden ;-)

Allt bra eller??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback