Julen

Så kom julen i år igen. Och den var lika mysig som vanligt.

Allt började den 23/12, gick av på morgonen, hem till mor och sova i någon timma, kom först upp vid elva när jag vaknade av blåljusen som åkte förbi. Ner på stan, trängas med folk och spendera (kanske lite mkt). På kvällen bar det hem till simons föräldrar och lite julklappsbyte och mysigt prat.

Hem för att hinna sov något och iväg igen på julafton, hem till mor, fixa lite grejjer, iväg till affären och sen farmor.
Väl där flöt allt på riktigt bra, hann tom titta på Kalle Anka vilket vi aldrig har gjort hos farmor förut.  Blev ingen tomte, varken där eller hos mamma senare, han hade väl fullt upp kan jag tänka mig ;P

Efter farmor bar det iväg till mor, som inte hade kommit hem när vi gick in genom dören där, men de kom strax. Glögg och lite godis innan helt plötsligt Hanna viskar; "Lina, du måste hjälpa mig, JAg måste byta om"
MIn syster ida gick ner med HAnna som skulle köpa tidningen :)
Upp kommer en liten tomtenisse. Frågar om de finns några snälla barn *ler* Hon är för söt :)

julklappsutdelning, öppning av paket och tillslut så blev de full rulle hos mamma.
SINGSTAR, denna förbannade underbara roliga och skrämmande present :)

VIsst hade vi kul :) men jäklar vad hes jag är efter det. Börjar bli bättre iaf.

Den 25:e var det jobb igen och nu sitter jag här, utarbetad och trött. väntar på pizza som min kära man skulle bjuda på då han e rik denna månad :)

VAd hittar vi på på NYÅR DÅ????? Några förslag?
kramen

Kommentarer
Postat av: Ida

hanna va ju bara världens sötaste på jul!! mystjej

2009-03-04 @ 10:35:01
Postat av: Tess

kolla videon på britney spears hon är tillbaka HETARE än någonsin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback