ja, träna och äta rätt...

Nu har jag bestämt mig liksom så många ggr förr.
Ska iväg och träna om en timma och det ska bli riktigt skönt har legat riktigt på latsidan nu ett tag.
Satsar på Beach 2007, som alla andra efter nyår, iofs, men nu har jag kämpat med min övervikt ett bra tag, nu gäller det att träna träna träna och så får jag väl hinna plugga lite oxå knaske.....
Vad egentligen ska man göra för att bli av med dem kilona jag vill bli v med???
Längtar så till vårern när jag kan börja åka inlines igen. Det funkar, det gjorde jag till balen för att bli fit. och fan vad fit jag var. Fan kanske man inte får säga, jaja, shithappens.
SIst jag började träna så gick jag upp i vikt, visst jag byggde muskler, men jag brände aldrig ngt utan gick bara upp i vikt... får se om det blir bättre denna gången......

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback